Follow us on

Kodeks Etyki

Kodeks Etyki firmy HOPI HOLDING a.s. określa podstawowe wartości i zasady firmy oraz jej pracowników, kładąc nacisk na wysokie standardy moralne. Opiera się na poczuciu odpowiedzialności wobec partnerów biznesowych, pracowników, przyszłych pokoleń i środowiska.

Pełny tekst Kodeksu Etyki Wartości rodziny biznesowej Piškanin

  • Jako akcjonariusze myślimy i działamy jak silna rodzina, która jest zjednoczona i w ten sposób działa na zewnątrz.
  • Dokładamy wszelkich starań, aby być wzorem dla przyszłych pokoleń naszej rodziny. Musimy ciężko pracować i być przygotowanym na wielki wkład pracy. Marka to nasza pasja.
  • Działamy razem jako równi.
  • Nasze motto brzmi: „Przyszłość potrzebuje zarówno teraźniejszości, jak i przeszłości”.
  • Nie chcemy osiągać krótkoterminowych zysków kosztem długoterminowego i trwałego sukcesu.
  • Pełny tekst Kodeksu Etyki

  • Naszą misją jest „Zapewnienie klientom takiej usługi, aby byli dumni z bycia naszymi partnerami”.
  • Utrzymanie długoterminowej i niezależnej własności Spółki jako firmy rodzinnej. Nie chcemy ani nie szukamy żadnych inwestorów ani partnerów strategicznych na poziomie Spółki.
  • Firma musi stale się rozwijać i być zarządzana z zyskiem, aby stać się liderem w odpowiednim segmencie biznesowym.
  • Niezależność od banków i innych inwestorów zewnętrznych; zatrzymywać zyski w spółce w jak największym stopniu, zmniejszać wypłaty dywidendy i dążyć do wzrostu z własnych mocnych aktywów i zasobów.
  • Pasja: Cechuje nas radość i entuzjazm („nasze serce bije za to, co robimy”)
  • Pracujemy jako zespół.
  • Szacunek do innych.
  • Nasza rodzina przestrzega wartości i realizuje cele

  • Zasady etyczne i poszanowanie prawa są podstawowymi zasadami naszego zachowania i kultury korporacyjnej.
  • Przestrzegamy wszystkich obowiązujących przepisów krajowych i międzynarodowych oraz wszystkich odpowiednich norm i reguł.
  • Zachowujemy się jak firma odpowiedzialna społecznie.
  • Wszelkie faktyczne naruszenia lub podejrzenia naruszenia (a także wszelkie próby naruszenia) odpowiednich przepisów ustawowych i wykonawczych muszą zostać zgłoszone Zarządowi Spółki.
  • Przestrzegamy zasad prawnych, przepisów wewnętrznych i innych

  • Nasze relacje z pracownikami i relacje między nimi opierają się na szacunku dla ludzi i prawach człowieka.
  • Nie akceptujemy żadnych form dyskryminacji, nękania ani zastraszania.
  • Standardami w naszych relacjach z pracownikami są zawsze procedury i warunki określone przez prawo.
  • Nasi pracownicy są odpowiednio wynagradzani za swoją pracę.
  • W odniesieniu do naszych pracowników, ale także w stosunku do władz publicznych, wypełniamy nasz ustawowy obowiązek informowania.
  • Nie odrzucamy skarg naszych pracowników ani innych osób i postępujemy z nimi w sposób odpowiedzialny.
  • Doceniamy naszych pracowników

  • Bezpieczeństwo i ochrona zdrowia naszych pracowników jest naszym priorytetem. Stwarzamy najkorzystniejsze warunki pracy i zapewniamy, że wszystkie czynności wykonywane są zgodnie z procedurami bezpieczeństwa.
  • Regularnie szkolimy naszych pracowników i zobowiązujemy ich do bezpiecznej pracy i ochrony zdrowia.
  • Zapewniamy naszym pracownikom osobiste wyposażenie ochronne zgodnie z przepisami.
  • Konsekwentnie zapewniamy ocenę zdrowia naszych pracowników poprzez system badań lekarskich.
  • Jednakże, w przypadku odniesienia obrażeń lub wypadku nasz system sprawdzania i działania zostanie zastosowany, aby zapobiec ponownemu wystąpieniu obrażeń lub wypadków.
  • Dbamy o bezpieczeństwo i ochronę zdrowia

  • Budujemy wzajemnie korzystne relacje i promujemy nasze wartości i zasady biznesowe w kontaktach z naszymi partnerami biznesowymi.
  • Wszystkie informacje i dane traktujemy jako poufne (z wyjątkiem tych publicznie dostępnych) i nie mogą być one wykorzystywane dla osobistego zysku.
  • Szanujemy prawa własności intelektualnej, zachowujemy poufność tajemnic handlowych i innych informacji niejawnych.
  • Chronimy informacje w zakresie przewidzianym przez prawo, umowy z partnerami biznesowymi i etykę biznesową.
  • Potępiamy wszelkie przejawy korupcji

  • Uznajemy zerową tolerancję dla oferowania lub przyjmowania łapówek.
  • Od naszych pracowników surowo wymagamy, aby powstrzymywali się od wszelkich praktyk korupcyjnych; nikt nie będzie wymagał ani przyjmował żadnego świadczenia w zamian za zapewnienie lub obietnicę udzielenia jakiejkolwiek korzyści, ani oferował lub zapewniał takiego działania w związku z pracami wykonanymi dla naszej Firmy, w naszym imieniu lub w odniesieniu do naszej Firmy.
  • Unikamy wszelkich umów, które mogłyby prowadzić do konfliktu interesów między działalnością osobistą a biznesową lub pociągać za sobą taki konflikt.
  • Chronimy środowisko

  • Staramy się chronić środowisko.
  • Minimalizujemy uwalnianie szkodliwych emisji i odpadów do środowiska oraz wykorzystanie ograniczonych zasobów (energii, wody i surowców).
  • Staramy się zmniejszać wymagania środowiskowe usług i produktów, które dostarczamy.
  • Oferty pracy

    Wszystkie oferty pracy

    W tej chwili nie ma ofert pracy w tym centrum dystrybucji

    Dlaczego HOPI jest dobrym wyborem?

    Naszą mocną stroną jest: koncentracja
    na potrzebach klienta i zadowoleni pracownicy.

    Więcej o HOPI
    Działamy w całej Europie Centralnej
    Stabilność, elstyczność, bezpieczeństwo
    Uczciwy pracodawca
    Wysokie standardy obsługi klienta
    Stale rosnąca wydajność
    Wspieramy i rozwijamy naszych pracowników

    Firmy,
    które nam zaufały

    Ministerstwo Zdrowia ARP P&G Makro Cash&Carry Coca-Cola HBC Mondelez